Musullu’nun 2024-2025 Strateji Toplantısı

Musullu Küçük Ev Aletleri 2025 Yılı Strateji Toplantısını Hatay’da Gerçekleştirdi

Ev aletleri sektöründe 13 yıldır faaliyet gösteren Musullu Küçük Ev Aletleri, 2024 yılını değerlendirme ve 2025 yılı stratejilerini belirleme amacıyla Hatay’da bir toplantı düzenledi. Ramazan ayı ile birlikte yeni ürünlerini piyasaya sunmaya hazırlanan Musullu, Uluslararası marka National’ı bünyesine kattığını duyurdu.

İhracata Daha Fazla Önem Vermeliyiz

Musullu Yönetim Kurulu Başkanı Adil Bulur, Türkiye’deki üreticilerin başarılı ürünler ortaya koyduklarını belirterek ihracatın artırılması gerektiğine vurgu yaptı. Döviz girdisinin iş dünyası için hayati önem taşıdığını dile getiren Bulur, Türkiye’nin bu alanda daha fazla çalışması gerektiğini söyledi.

Yüzde 30 Büyüme Hedefimiz Var

Musullu Yönetim Kurulu Başkanı Adil Bulur, firma olarak her yıl yüzde 30 büyüme hedeflerine ulaştıklarını ve müşteri talepleri doğrultusunda ürün yelpazesini genişlettiklerini belirtti. Uzun süreli kullanım için ürünler tasarladıklarını vurgulayan Bulur, evlerde Musullu ürünlerinin temsilcisi olarak görülmekten mutluluk duyduklarını ifade etti.

Umudumuzu Koruyoruz

Suriye ve Filistin gibi bölgelerde barışın sağlanmasıyla 2025 yılına umutla baktıklarını dile getiren Musullu Yönetim Kurulu Başkanı Adil Bulur, “2025 yılının güzel bir yıl olacağına inanıyoruz ve bu yönde umutluyuz” dedi.

National Markası Yeniden Parlayacak

National markasının 15 yıldır firmalarında olduğunu ancak yeni sürümlerle piyasaya sunacaklarını belirten Adil Bulur, “National markasını dünya pazarlarında daha fazla göreceğiz. Musullu olarak her yere ulaşamayabiliriz ancak ihracatta National markası ile ilerlemeye karar verdik. Umarım bu çalışmalar sonucunda National markası tekrar yükselişe geçer” şeklinde konuştu. – GAZİANTEP

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir