Antalya Büyükşehir Belediyesi’ne yönelik gerçekleştirilen yeni bir operasyonda, yolsuzluk ve rüşvet iddiaları doğrultusunda Antalya, Ankara ve Adana’da toplam 25 kişi gözaltına alındı. Soruşturmanın detaylarına göre, gözaltına alınan bu kişilerin, Antalya Emniyet Müdürlüğü’ne getirileceği belirtildi. Bu kapsamda, yolsuzlukla mücadele çalışmaları hız kesmeden devam ediyor. Operasyonun, belediyedeki yolsuzlukları ortaya çıkarmak ve kamu kaynaklarının korunması amacıyla yapıldığı ifade edildi. Gelişmelerle ilgili olarak yetkililerden ek açıklamalar bekleniyor.
Related Posts
İktidarın 1 Mayıs Korkusu: Taksim Meydanı Bariyerlerle Çevrildi
- Yusuf Koç
- 30 Nisan 2026
- 1 min read
- 0
MİT Başkanı İbrahim Kalın, Suriye Lideri Ahmed eş-Şara ile Önemli Bir Toplantı Gerçekleştirdi
- Yusuf Koç
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0